Klockrent!

skrivet 2009-04-17 klockan 09:33:41

Kommentarer



skrivet 2009-04-17 klockan 19:04:41

hejhejhejh!

Nu har jag kommit hem efter en vecka i fjällen. Jej!! Och läser ikapp i din blogg. Har vattnat flowers idag hos dej. Snart mer post att vänta.



Härlig läsning här. LOVE is in the air! ;) And HAPPY FRIDAY har du brjat att fatta! =) BRA! Och underbart väder verkar ni ha också. Härlig tillvaro du har Ikis, njut!!



Själv har jag tillbringat påsk i vår fjällstuga, sen en veckas jobb på Idre Fjälll. Mycket kul och intressant. +skidåkning. =)



Jag borde nog ta tag i mitt bloggande. Hmm.. men det är ju som du säger. Varför kommenterar så få? Har man inte tid? Man bara snokar runt liksom. När man inte får feedBack bli man liskom; är dedt värt att lägga ner tid? osv...



JAja. Nu är det ialf HAPPY FRIDAY, jag har skcikat mannen till Skåne och jag har dratt hem till mammsen. Trevlig helg.



pussKram


skrivet 2009-04-18 klockan 14:05:59

dom är så jäkla bra!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar