Ledig dag

skrivet 2009-04-13 klockan 10:29:43
Ledig dag och inget pa schemat. Det har varit rätt intensivt här i Wien och idag är vi defacto lediga och vet inte vad vi ska göra:) Allt är stängt, sa ingen shopping funkar. Solen skiner, men det är inte lika varmt som förra veckan. Och jag har sovit 12h i natt. Var helt slutkörd igar.

Imorgon blir det jobb igen. Riktigt skönt med rutiner maste jag säga. Vaknade av mig själv 7:15 i fredags fast jag var ledig.

Sen maste jag ta tag i ex-jobbet om jag vill bli klar med skolan i sommar!

Kommentarer



skrivet 2009-04-13 klockan 12:51:39

Har du kommit på ngn frågeställning för ex-jobbet??



Det verkar som du har det super i wien, avundsjuk blir man när man idag sitter inne och det regnar utanför fönstret!




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar