sängen kallar

skrivet 2009-04-19 klockan 22:10:14
Efter värsta slappardagen idag, sa ska det bli nice att dra till jobbet imorgon. Far se vad jag tycker imorgon vid 10-kaffet, men nu känns det sa iaf.

Nästa helg börja hockey VM. Vi ska förhoppningsvis till nagon svensk bar och se Sverige spela mot Österrike pa lördag.

Btw, nu är jag blond igen. Fixade nya färgen själv hemma och det blev bra. tar nagra dagar innan färgen lägger sig, sa sen torde man vara rätt sa snygg:) Fixar bildbevis i veckan.

Pa tisdag ska jag se Razorlights spelning här i Wien. Ska bli kul.

Och mamma var snäll och paminde om sommarjobb. Sa ni som vill rädda mig fran shell kan ju hojta till om ni vet nagot passligt jobb för en nybliven grafiker.

Kommentarer



Nina
skrivet 2009-04-20 klockan 13:12:49

Papper/Peppar söker ny AD. Sök Sök!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar