sonntag

skrivet 2009-04-19 klockan 15:20:26
Söndag igen. Shit va tiden gar fort. Skickade nyss in min skattedeklaration. Kunde inte vara mer ointresserad av dylikt. Dessutom är man ju inte sa enkel av sig utan man har jobbat i olika länder och för flera olika arbetsgivare.

<---- Köpte ny tröja i fredags. En gul:D

Blev inget tacoparty i fredags. Istället at jag ihjäl mig pa min hemlagade guacamole och akte sedan till Miko för filmkväll. Lördagen spenderades i Mikos sällskap med fotboll och god mat samt ett besök pa ra'mien, ett super kitchigt asiatiskt ställe. Blev hemfärd redan efter 12, men känner mig anda lite söndagshängig idag. 

Ska ut och njuta av solen nu.

Kommentarer



skrivet 2009-04-19 klockan 18:28:44

snygg! ljusgult är så snyggt, fast jag passar inte alls i det tyvärr :(



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar