Trött lillasyster

skrivet 2009-04-30 klockan 14:56:13
Idag har jag hämtat Frida fran flyfältet med bil! Wii. Var nog redan paväg till Linz, men svängde om och kom rätt tillslut och i tid! Sen blev det lite extra sightseeing pavägen hem, men vi hade ju inte brattom nagonstans. Phille var nog lite orolig. Ännu halv 2 igar natt fundera han pa om jag hittar dit och imorse berätta han att det var trafikstockning:)

Sen kockade jag lite käk, at ragbröd som Frida hämtat med sig och har varit och handlat. Nu väntar jag pa att syster ska vakna ur sin lilla powernap. Later henne sova en stund till sa hon inte blir grinig;) Haha!

Happy wäpp där hemma! Vi tar en öl för er här ocksa.


Bara Frida vaknar aker vi in till city. Bild fran mitt fönster. Soligt som vanligt! :D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar