Nervöst

skrivet 2009-04-01 klockan 20:48:15
Nu är första praktikdagen förbi. Vi startade 8:00 hemifran och jag var hemma 19-tiden, medan Phille nuförst är paväg hem. Det kallar jag langa dagar. Sa jag var med och framställde annonser för en ny nokiakampanj, när sa stora bolag har en kampanj kommer den i ett "paket" och sa ska man fa det att passa den lokala marknaden. Tyvärr kan jag inte visa upp nagot da det är "hemligt" tills det trycks! Skrev pa tystnadsplikten idag pa kontraktet. Det gick bra trots att jag var nervös. Far se vad morgondagen bjuder pa.

Finns inte boll pa a här, sa ni far läsa sa gott det gar vad jag skriver. Tyvärr funkar inte internet kopplat till min macbook, sa sitter pa en gammal dator som Phille har i ett hörn.
Som belöning efter en lang första dag pa jobbet blev det KINDERchoko :D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar