Dagens språng

skrivet 2009-08-06 klockan 22:10:11
Idag har jag varit till Muijala med mamma för att föra antikviteter till Fasaani. Huj, vad lite pengar vi fick för våra gamla föremål, men det är en så svår business det där med antika saker och ingen av oss är riktigt intresserade, så man får lov att sälja dem bara. Men det tog nog emot. Mamma blev lite ledsen, sen for hon med Frey till Knäppen och äta :D

Var på lite längre löprunda idag då BK-flickorna hade intervaller på purun så kunde jag inte vika mig efter 3km rundan, så fick lov att springa korta rundan till. Bra gick det. Jej! Så blev cirkus 5,5km idag eftersom jag springer till och från sågspånsbanan också. Men det blev plus minus noll idag igen då Frey hade en halv påse ostbågar som jag måste äta upp. Ajaj, inte har man mycket till karaktär.



Det är bra att ligga med en sovande katt i famnen i soffan framför tv:n för då får man service. Frey hämta vatten och mamma fixa två smörgåsar, som jag dock sen fick dela med Ninja, men det var helt okej.

OCH förlåt alla ni som redan fått nog av vår katt, men kan liksom inte låta bli. Hon är ju SÅ söt.

Kommentarer



Tessan
skrivet 2009-08-06 klockan 22:26:24

jag får ALDRIG nog av katten!! hon är ju så söt. :) jag tycker du ska starta en renodlad kattblogg. :)


skrivet 2009-08-07 klockan 14:10:31

Karaktär är överskattat och ostbågar är underskattat. Katten är söt. Kramar



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar