dude where's my ipod

skrivet 2009-08-05 klockan 11:46:03
hittar inte min ipod. where is it? tänkte ju springa en runda. help!

update: found it. Den låg under ett par byxor som mamma ska sy upp. Då hade man inga mer ursäkter.

update: Nooo, min ipod har mött den "vita döden", dvs skärmen är bara vit, visar inte menyer eller sånger. H-lvete! Säkert för att den överhettats i min sportBH när jag var på min förra joggingtur. Fn! Jag har liksom inte kunnat leta upp mitt ipod-armand från flyttlådorna. Kan man reparera den även om den är 3 år gammal? Snyft.

update: jag lyckades hitta min run spellista utan fungerande skärm. Jej! men jag är fortfarande ledsen. Nu springa sig iaf.

Kommentarer



skrivet 2009-08-05 klockan 12:42:51

Jadu, livet suger ibland



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar