Lördagen sen.

skrivet 2009-08-25 klockan 12:45:12
Det blev inte så sent på fredag, då Kristin et Co tog sista tåget hem. Bra så, man var rätt mör efter att ha sovit asdåligt på båten natten innan och gått på stan hela dagen. Vi sov sen till 10 på lördag och Emmi fixa brunch. Värsta hotellfrukosten var det på den. Sen hade Emmi ridning och jag hade bestämt träff med Line utanför hotellet som vi bokat för lördag natten.
Line och jag hade funderat att vi skulle se Ikea utställningen på Liljevalch ute på Djurgården, så vi åkte ut dit. Det var en bra utställning, lite liten men rätt så komplett.





Efter utställningen åkte vi spårvagn in till stan och gick och fikade. Det var kul att träffas då vi inte setts sen mars. Tack Line och jobba inte ihjäl dig.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar