All smiles.

skrivet 2009-12-21 klockan 12:34:40
Skottade snö igår kväll och skottade snö idag igen. Snow keeps falling on my head. Vilket fantastikt vinterlandskap vi har nu! Love it. Sen är det sjukt roligt att köra på hala & snöiga vägar. Ni vet kässärin och sånt. Hihi. Clion är kanske inte riktigt någon rallybil och lätt är den med, så snart är jag väl i diket. Ska behärska mig:D

Hämtade ut mitt havrix vaccin för resan till Egypten och det kosta 50 euro. Tyckte jag var lite i överkant, men jag tog det senast i början av 1999 då vi var till Tunisien med mamma och det håller i 10 år, så det är ju på gränsen. Jag hoppas jag bara behöver en boost av det;)

Anyway, nu ska jag på jobb. Go well, go shell!

OCH grattis Timppa på födisen, vår lilla junnu:) Foto: Nina

Happy birthday mr Brown! Loooking good, looking good. :D

Kommentarer



Frida (int din syster)
skrivet 2009-12-21 klockan 16:09:40

Tänkt bara säga att om du ha tagi Havrix, dvs mot hepatit A, senast -91, så håller det åtminstone 25 år, så du borde kanske kolla upp va du då senast tog, så att du nu int tar någo i onödan. Eller to du då bara en, när man borde ta 2? Men fundera på det! :)


ika
skrivet 2009-12-21 klockan 18:46:13

Okej, tack Frida. Ska kolla upp det.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar