Penisar.

skrivet 2009-12-12 klockan 06:30:50
Alltså vilken natt. Jag blev offer för en blottare i natt! Fy fn. Typen var runt 20 och klockan var efter 3 på natten. Först fråga han hur gammal jag var och vad jag skulle svara om han fråga mig på kaffe. Jag tackade vänligt nej och sa att han kan väl komma tillbaka när han är nykter. Han påstod att han var nykter vilket jag verkligen för han skull inte hoppas han var.
Sen sa han nog någonting åt mig då jag var och förde mat till hans kompisar, men jag lyssnade inte. Nå sen står han vid disken och jag tänkte betjäna honom när jag märker att han håller handen vid skrevet och då ser jag att han står och daskar pitten mot disken. Det tar typ hundra år för mig att fatta vad som pågår och jag får värsta chocken och utropar. -Vad fn håller du på med. Han bara grinar, säger nog något som jag har förträngt och springer ut!

Alltså seriöst. Vad har människor för fel. Jag får nu inte bilden från näthinnan. Tack sa man. Sen senare när jag skulle städa inva wc så öppnar jag dörren och får se en annan ung mans ägodelar då han står och pissar. Va fn. Lås dörr-h-lvetet!

Jag är nu helt traumatiserad. Jag tycker i allmänhet inte om penisar och de är nog någo av det fulaste som finns och sen blir man utsatt för inte en utan två på en och samma natt. Fy fn säger jag bara!

Kommentarer



skrivet 2009-12-13 klockan 17:38:27

Så med andra ord var den kunden ett riktigt PITThuvu. :D


skrivet 2009-12-14 klockan 05:36:29

:D bra där!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar