Tog igen missad final.

skrivet 2009-12-15 klockan 22:07:31
Såg idol-finalen ikväll, då jag missade den i fredag. Tack Lotta&Macke för att ni bandade och ville ta emot oss samt bjöd på glögg och pepparkakor. Uppskattas! :D

Här är inlägget om idol-Eriks flickvän som "vägrade" lämna scenen under vinnarlåten. Det var ju Eriks moment bitch. Finns t o m en facebook grupp som heter "Vi som tycker att Eriks tjej skämde ut sig totalt under finalsången i Idol". Finns ju antagligen en hel del hysteriska tweens som är överförtjusta i den spinkiga 21-åringen.

I övrigt var jag inte så imponerad av årets final.

Jihde var ju helt snurrig på slutet och snackade bara om Calle då det var Erik som vann. Inte så bra med tanke på att han gjort en Ryan Seacrest och "hotat" med att lämna Idol i, vad som verkar vara, ett försök att skruva upp lönen inför nästa säsong.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar