sundeey

skrivet 2009-02-01 klockan 22:16:01
GT-sittningen var kul. Fint att tacka av Bryntse och Emmi. De har ju båda bidragit mycket till GT. Kul att se lite gammalt GT folk också. Jag var inte den socialaste. Var nykter då jag hade match idag. Dessutom ruskigt sliten av snowboardåkandet på dagen.

Match i Ludvika mot Skånela. 20 min in i matchen var det 3-5. Sjuktlite mål och spännande match som SIF ledde för det mesta. Vi kämpade på, men lite missade lägen och ett läckande försvar så förlorade vi med 2 mål. 19-21 blev det tillsist. Fan! Jag gjorde en bra match. Fick inte riktigt tag på bollarna i början, men sen blev det bättre. Försvaret ok, men inte i slutet av andra. Fan, då hade jag noll koll. Inte bra. Satte en kontring och gjorde en fint på kanten också som jag satte, så jag är stolt. Blev väl 3-4 mål skulle jag tro. Rätt bra medeltal börjar det bli. :D Alla matcher som jag gör är ju en stor prestation i sig iom att det inte borde vara möjligt utan främre korsband.

Imorgon ska vi hoppa på Gabriella och åka till Finland med Johny och Kajjan. Sweet. Vi ska bygga upp montern på båtmässan för ET-flex som vi har designat. Resan är betalt av pojkarna.

Nu måste jag packa klart och fixa lite till grafisk design 2 kursen.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar