Födelsedagsfirande

skrivet 2009-02-11 klockan 12:26:36
Fest blir det på fredag, då vi ska ha tjejkväll i Falun. Kanske på tiden att gå ut i Falun, när man bott nästan 3 år i Borlänge. Det är Maria och Line som styr upp, så det kommer bli nice. J.P Chenet vitvinsflaskan ligger i kylen och väntar.

Idag blir det plugg, träningar med bästaste handbollslaget och eventuellt en fastlagsbulle den stora dagen till ära.

Tack alla som gratulerat mig på facebooken, sjukt hur många år 27 är, men min ålderskris gick över vid 25! Fick ju t o m visa ID uppe i Kittelfjäll, så jag är inte det minsta orolig att jag börjar bli gammal. Allra minst i sinnet, haha!


Min present till mig själv. Söt väska från Seppälä i Finland.

Kommentarer



skrivet 2009-02-11 klockan 13:37:46

GRATTISGRATTIS GRATTIS IKISS!!! Jag drar till Sundsvall i helgen så jag kan inte vara med och rulla runt på fredag =(





kristin
skrivet 2009-02-11 klockan 22:20:27

VILKEN fIn väska! vill också ha! Grattis igen! =)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar