Det senaste.

skrivet 2009-07-15 klockan 10:29:13
Lite dåligt med uppdatering här på bloggen. Enkla anledningen att det inte händer farligt mycket i mitt liv just nu.

Igår var jag iaf lite social och till serendi med julle, sara och tiina. Det var trevligt. Fick berätta om Miko och min tid i österrike samt hur de hemliga bordellerna fungerar i amsterdam.

Tidigare på dagen var kusin emmi på besök med Seppo. Ska på bastukväll hos henne imorgon.
Sen var vi varvet till Fiskars med mamma. Hon ville ha nya byxor på the earth collection.

Annars så har det varit mycket sömn, mycket tv, fixas och trixas. Och leka med katten. Som troligtvis ska heta NINJA.

Var iofs ut på lördagen med Frida, Jannu och Anna. Det var roligt. Först på karins och manges hemmafest, sen alban och sen ettan. Såg många som jag inte sett på länge. Christa och Eva till exempel. Ettan var för övrigt katastrof. Så SKIT musik. Fy fn. Blir nog knipan i framtiden.

Nu ska vi ner till skären och måla det sista, samt bomma igen en dörr som inte behövs längre. Ska bli nice att få det någotlunda färdigt. Sen ska det pyntas. Tavlor och fotografier samt diverse prydnadsföremål. Vi har besök på söndag, så tills dess ska det vara besöksvänligt.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar