Finland&midsommaren

skrivet 2009-06-22 klockan 14:23:54
Nu har jag varit en stund i Finland. Mamma blir bättre och bättre och idag ska vi fara och se på en kattunge åt henne.

På onsdag ska jag åka till Sverige för att flytta. Gör det till en femdagarsflytt eftersom det är rätt mycket att montera ner och fixa. Så är åter i Finland på tisdag och på torsdan 2 juni åker vi till Amsterdam med Frida och Malloh.

Igår var vi på Ninas lande. Superfint. Benko har byggt värsta stugan. Mer hus än stuga. Vädret har varit härligt. Nu känns det som sommar!

Tack Axel&Otto för att jag fick komma till Risön för en 2-dagars midsommarfest. Vi hade vädret på vår sida och det hela var väldigt lyckat. Carina, Lina, Nina & Dan var i mitt Posse. Fick uppleva björkris i bastun och årets första dopp samt Johans helt fantastiska "food is funny" show. Skönt och slappt var det, men lite kallt på natten. Brr. Fint med a big bonfire!

Här följer lite bilder. Mer kommer senare.






Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar