Fredags grejs

skrivet 2009-06-12 klockan 20:18:29
Okej, får fn inte den här hemtentan gjord. Blääää!

Idag skypa vi med Miko. Det var skitkonstigt och jag kunde inte sluta fnissa/skratta de första 5 minuterna. Men det var nice att kunna se den andra personen. Fattar inte varför jag och Sebbe inte skypade nåt.

Kajjan hämtade metallhyllan i morse, jess.
Och nu ligger expedit hyllan och sängen på blocket. Hoppas, hoppas någon vill ha den.

Sen måste jag ha reda på vem som flyttar in efter mig så jag kan fråga om de vill ha garderob/skåp systemet. Kom igen Mats, ring mig. Får påminna honom på måndag och sen ringa från Finland.

I helgen är det beachhandboll. Ska vara med i Hanssons lag. Vi ska festa på lördag! Kommer bli skitkul! Men vet inte hur jag ska klara av söndagen. Tråkigt att vädret ska vara skit.

Så på måndag åker jag med dagsbåten till Finland. Det är tågstrejk där då, så får hoppas man ryms med på bussen. Har aldrig åkt buss från Åbo hem.

Sen återkommer jag till Borlänge med bil och flyttar vecka 26. Datum inte bestämt ännu. Jag tänkte för övrigt vara ledig i sommar. Har inte haft ledigt sommarlov sen jag var 14 år.

Sen ska jag göra omtenta i linjär algebra 14 augusti. X-jobbs presentation och opposition 8-9 september och sen är jag klappad och klar!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar