I can almost see the light

skrivet 2009-06-28 klockan 15:38:59
Ohhh, börjar så småningom se ljuset i tunneln, men ännu är det massa städning kvar.

Och hon som skulle köpa sängen har inte hört av sig! Va faaaaan!

TV:n dumpade jag på locus till Fritz. Han blev glad.

Får inte med mig alla lådor hem, så dumpar av några hos Hansson och några hos Kajjan. Fint att ha förstående vänner med lite extra utrymme. Men det betyder också att jag måste hämta prylarna senare. Blä. Men kanske jag får me någon och gör en liten roadtrip i höst. Om jag har tur kommer Miko på besök och då skulle det ju passa bra.

Är jävligt stolt över mig själv som fick ner garderoben och skåpen på egen hand. Hansson och Manne kom och hjälpte mig bära ut garderoben på gården. Den va inte lite tung och klumpig. Tack snälla ni! Sen drog de till beachen. Avis!!

Okay, nu och fortsätta med eländet, så jag kan se på fotboll med gott samvete ikväll.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar