Proppmätt

skrivet 2009-06-04 klockan 19:35:14
Urk, vi at all-u-can-eat buffét idag. Shit vad jag ännu är full. Sku borda ut pa lenkki, men sku int orka, men ska nog fara snart:)

Köpte vattenkokare at Phille. Haha, tack för att du haft mig här i över 2 manader, här är en vattenkokare! Det blir bra det.

Imorgon blir det shopping, sen fest! Ska köpa nago trevliga strumpbyxor till min partyklänning och sen matcha den färgen med en slips at miko. Vi är skriva pa listan till ett party sa ska bli kul att klä upp sig! Förfest hos Kathi som fyllde ar igar. Sa blir en lang kväll. Men ska bli najs. Sista festen innan hemfärd om det inte blir utgang pa lördag ocksa, men tror det bara blir fotboll och öl:D

Sen är det inte manga dagar kvar.

Ska fixa ett fint kort till miko ocksa, han fyller pa mandag. Har printat ut lite bilder pa oss, sa nagot med dem, har inte riktigt det klart för mig ännu. Idag är det 2 man sen vi träffades. Gälet hur tiden gar.

Kommentarer



skrivet 2009-06-05 klockan 11:51:40

2 månader, wow :) vad glad han kommer bli för kortet!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar