Resan hem

skrivet 2009-06-09 klockan 21:32:50
Hej!
Sitter på centralstration i Stockholm. Äter gott&blandat och algrens bilar:)
11:30 lämnade jag Philles lägenhet och kommer vara hemma i Borlänge efter 00:30. Puh!
Tur så kommer Hansson och skjutsar mig. Jag kommer vara helt död.

Gränsen för packning låg på 10kg. Ni vet ryanair. 15 euro avgift för varje överloppskilo. Gulp! Gissa om jag inte hade 15-16kg, haha.Packa om, packa om. Klä sig lager på lager, svettas ihjäl. Slänga gammal t-shirt och tjocka strumpbyxor som vägde för mycke. Tur så fanns det remmar för skateboarden på min ryggsäck, så jag kunde spänna upp x-antal kilo där.
Alltså jag var ett vrak,men jag gjorde det!! RES LÄTT mina vänner!! Puh, får tungt att andas när jag tänker på det. Och att det måste vara den finaste, varmaste, soligaste dagen på 1 vecka när jag ska resa. Men jag klarade det. STOLT!

Fick nyss reda på att jag fått andra pris i Tölögymnasiums logotävling. JEE! 300 euro i prispengar.TACK! Supernice. Va glad jag blir. Ringde genast mamma och berätta för hon tipsar mig alltid om dylika saker.

Snart Borlänge!

Kommentarer



skrivet 2009-06-09 klockan 22:47:38

grattis till andra platsen!! du är så duktigt :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar