bye bye Borlänge

skrivet 2009-03-26 klockan 00:22:21
Har lite separationsångest från Borlänge, jobbet & handbollen. Skolan klarar jag mig utan, men alla härliga svenskar som jag trivs ypperligt med här uppe kommer jag sakna som fan. Jag hoppas ni vet vem ni är. Kommer gråta många tårar ännu. Jag blir så sentimental.

Blir som flyttLIGHT nu, när jag åker till Wien. Sen blir det RIKTIG flytt i juni. Shit va vi ska fira då!

Tack för fikat idag Kajjan och Kristin! Ni får banne mig hålla kontakten.

Kommentarer



skrivet 2009-03-26 klockan 08:10:14

Hej tjejen!

Jag kunde inte komma på träningen igår så jag har insett att jag inte kommer träffa dig innan du ger dig iväg på äventyr. Därför vill jag, även om det känns be att skriva på bloggen, önska dig ett stort lycka till. Ta vara på tiden i österrike och kom hem till oss sen med skoj att berätta :). Jag hoppas att vi ses när du kommer hem, Massa kramar / Azra


kristin
skrivet 2009-03-26 klockan 11:50:58

SåKLART!!!! PUSS och KRAM å LYCKA TILL! vi höres på internettä while youre gone ;)



sök jobb i stockholm sen... pliiise!!! :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar