Det ordnar sig. Det gör det alltid.

skrivet 2009-03-18 klockan 00:20:57
Haha, alltså jag måste ha varit mycket underhållande idag. Känner att min mun gick i ett. Drog så många dåliga skämt! Så kan det gå när man inte sover på natten. Hade grymt svårt att koncentrera mig på redovisningarna, men det gick. Fick bra kritik på min presentförpackning. Min typsnittsbok var betydligt snyggare i natt än vad den var när man tittade lite närmare på den idag. Haha. Inte lätt när ögonen går i kors. Jag är dock mycket stolt över mig själv att jag fick det gjort.

Dessutom har jag varit duktig och fixat passfoto (inte så snyggt när man inte sovit en hel natt) och personbevis på stan idag. OCH sa upp lägenheten hos Tunabyggen. Mycket bra gjort. Nu gäller det att hinna gå igenom resten av listan av allt man ska säga upp.

Sen sov jag till 22. Nu borde jag sova igen då:D

Sthlm idag då. Fick biljett ner för 1kr på Tradera, så d känns j-vligt bra. Hoppas jag får en billig tillbaka också. Då svider d inte lika mycket.

Kommentarer



frida
skrivet 2009-03-18 klockan 08:19:36

snyggt ika! lycka till - å ja, jag älskar dig med, trots att du inte höll tal, hihi =D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar