Grüß Gott

skrivet 2009-03-31 klockan 20:51:45
Idag har jag handlat nya löparbyxor. Hittade ett par som var pa rea. Sweet. Har ett par kortare, men det var lite för kyligt med dem. De nya testades i eftermiddags och det kändes super. Var uppe här pa kejsarens gamla jaktmarker och sprang lite. Fick se tva vildsvin ocksa, haha. De var söta.

Phille har inte kommit hem ännu och klockan är snart 21. Shit vilken lang dag han gör. Imorgon är det min FÖSTA dag pa jobbet. Iiiik. Jag är supernervös. Tur sa har jag Phille. Han tycker det ska bli nice med sällskap. Han tycker att det är rätt trakigt folk pa hans jobb. Ska försöka ga och lägga mig i tid, sa jag far sovet ordentligt.

Nu lite te och fixa färdigt logoförslag, sen blir det sängen.

Kommentarer



Mutter aus Finnland
skrivet 2009-03-31 klockan 21:38:25

Förstod plötsligt då jag läste Fridas blogg att jag kan kommentera på dethär viset. Hurra, än finns det hopp! Lycka till i morgon, kram från hemfolket, hoppas du sover riktigt gott! Fint att du likväl gjorde en intressant logo till din gamla skola.


skrivet 2009-04-01 klockan 09:07:36

Hej! Du verkar ha det bra där borta, fint det. Vad är det du ska jobba med? Kram Mia



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar