Guten morgen Wien!

skrivet 2009-03-30 klockan 15:39:37
Andra dagen i Wien. First mission: jag har varit och handlat. Det fanns ju som sagt inte mycket mer än alkohol i unge herr Jandls kylskap. Han hade dock köpt "finnbrot" till mig, sa jag skulle känna mig som hemma:) Riktigt gott bröd var det ocksa.

I köket här pa Auhofstrasse är man aldrig ensam. Kimi star alltid bakom ryggen, haha. Jag skrämmer mig varje gang:) Sen följer lite bilder pa tamburen, vardagsrum och sovrum.

Nu ska jag ut pa en joggingrunda innan jag aker in till centrum. Phille jobbar sent idag, sa vi far se när han kommer hem. Tänkte göra kyckling och ris. De hade dock inte uncle ben´s sweet&sour sas i butiken, fragade pa tyska och allt *stolt*. Sa fick ta en mango&curry sas istället. Det blir nog bra.





Kommentarer



Frida
skrivet 2009-03-31 klockan 14:45:38

Haha - fatta att du bor var jag har bott. D märks lite tycker jag, IKEA-möbler typ expedit e bekant. Finns det faktiskt grönt på balkongen, lite imponerad =)

kram


Anonym
skrivet 2009-03-31 klockan 20:28:19

Kul att se hur du bor vännen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar