On my way

skrivet 2009-03-28 klockan 09:19:48
Nu sitter jag på tågstationen var här 45 min för tidigt. Passar på att blogga lite, även om det är svårt att hålla ögonen öppna. Jag har vakat hela natten.Och nu är jag supertrött. Ska sova hela vägen ner till Sthlm. Gjorde hemtentan till typ 03 och sen var det bara att fortsätta packa och fundera. Har packat om ett antal gånger. Ligger nu på 14.5 kg enligt min hemmavåg. Iih, hoppas jag klarar 15kg. Lilla ryggan är proppfull den med, har försökt sätta dit några tunga plagg.

Här är det värsta vintern igen. Sjuktmycket snö har det kommit. Har kollat väderleken för Wien och det ska regna för det mesta fram till onsdag och det är runt 10°C. Så det låter ju inte så mycket bättre, men sen igen så är jag ju i Wien och inte i Borlänge.

Nu ska jag vila lite innan tåget rullar in på perongen. Och visst så fick jag lingonveckan igår också. Taskig timing!

Kommentarer



Hansson
skrivet 2009-03-28 klockan 13:36:19

Lingonvecka? Haha... Det var länge sedan jag hörde det uttrycket :D Hoppas resan går bra för mumin!


skrivet 2009-03-28 klockan 15:26:06

trevlig resa ika!!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar