stress 5000

skrivet 2009-03-11 klockan 00:11:39
Wohaa, ja-a. NU är det mycket. Ska försöka hinna få klart 3 designprojekt +grupparbetet till nästa vecka. Allt tar sån tid. Dessutom jobbar jag för att få in lön till hyra, då jag inte kommer jobba här de två följande månaderna. Eh, host, ja. Inte lär jag tjäna ihop 2 månadslöner den här månaden, men men.

Det har varit kul på jobbet iaf. Börjar förbereda alla på att jag kommer att flytta från Borlänge. Dom måste ju skaffa en ny mumin på donken:D

Och handbollslaget får klara sig utan min finska sisu. Minna är iofs finne;) Kommer fan sakna alla sjukt mycket!!! Nästsista matchen på torsdag i Enköping jue.

Sen vill jag hälsa till min mamma! Hon är den bästa mamman man kan ha. Tack för stödet i alla lägen och våra söndagssamtal med de uppmuntrande orden.

Kommentarer



skrivet 2009-03-11 klockan 15:13:38

Vi kommer att sakna dig sjukt mycket också. Hoppas du inte blir fast där alltför länge.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar