sundii

skrivet 2009-03-01 klockan 21:19:44
Tjo! Idag har jag varit überduktig. Jobbat 10-19:30 på donken och det bra! Jihuu. Gissa vem som var på donken idag, jo Marcus Grönholm. Gick och sa hej åt honom och två andra Ingåbor:D Det tyckte de var trevligt. Sa att jag var från Karis å då sa Marcus -aha, nordens paris. Sen sa en av dem att dom var från Ingå och då sa jag att jag gissa det då jag kände igen Marcus. Det var den tredje av dem som skidat Vasaloppet och därför var de i Borlänge. Vasaloppet, det borde man skida någon gång i sitt liv. 9 mil. Det verkar ju så mysigt:)

Igår hade vi match mot Vallentuna. Vi vann, jag gjorde en bättre match än de tidigare, så det är bra. Men har ont i axeln/överarmen nu också. Vete fan vad som hänt. Ålderdomen.

Sen på kvällen hjälpte jag Kaj med att färga hennes hår och så såg vi på Melodifestivalen. Jag drack lonkero, nami. Det är fan den bästaste drickan.

Belöning för att jag varit flitig idag och för att jag ska orka fixa lite skolarbete ännu ikväll är en liten tallrik med päron och smält after eight. Nami:D

Kommentarer



Tessan
skrivet 2009-03-02 klockan 00:01:05

THE marcus grönholm?! coolt!! :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar