redovisningar hela veckan

skrivet 2009-03-03 klockan 18:14:11
Åh, jag är trött som en gris. Steg inte upp idag och min grupp skulle redovisa vid 11. Blä. Jag drog mig till skolan och fick reda på att vi skulle redovisa efter lunch ist. THANK YOU!

Redovisningen för hop on hop off trains gick bra, fick massa beröm för min design, wii! Är så himla nöjd med loggan och katalogomslaget och affischen är okej den med. Skulle vilja göra om den lite, men HINNNER INTE. Nu är det bråttom, bråttom. Det svåraste är att få allt att matcha. Det är svårt när 3 pers ska göra samma stil. Det bör finnas endast en designer, men alla i gruppen vill ju designa. Det eviga problemet med grupparbeten, då alla vi vara AD.

Imorgon ska vi redovisa typsnittsboken. Jag har typ kollat in killen jag ska skriva om Jean François Porchez, men inte plitat ner ett enda ord på copyn och börjar NU med designen. HEeh.

Min cykel är sönder. Bakaxeln har gått av. Därför glappar bakhjulet med 1cm. Reparationen går på 450 kr, men det är pengar jag inte har, då Mittdalarna inte ersatt mig för mitt knästöd ännu. Vete fan när jag får de pengarna. BLÄ.

Sen väntar jag på garantibeviset på min nya Nokia N96, så jag eventuellt kan sälja den vidare. Nån som är intresserad. Pris 4500 kr.

T H I N K  H A P P Y  T H O U G H T S !

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar