Wien första kvällen

skrivet 2009-03-29 klockan 17:38:52
hej! nu är jag i Wien!!! Resan gick jättebra. Inga problem alls. Lunchade med Kristin i sthlm innan jag akte vidare till Skavsta. Väskan klarade 15kg gränsen med 0.7 kg och flygturen gick bra. Sen blev jag upplockad av Jandl bröderna i Bratislava. Piffade upp mig lite när vi kom fram och sa begav vi oss ut pa stan.

Första anhalt blev Roo-bar. Där tog vi en öl och sa kom flickorna Kathstrid:) Kathi och Astrid. De var lite slitna fran gardagen. Det var Phille ocksa. Sen for vi till the merry monk. Sen var alla sa trötta. Men det var en trevlig kväll. Idag har jag sovit rätt länge och vi chillar med Phille. Snart ska vi ga och äta.

Phille har sprit och smör + en tub senap i kylskapet, haha. Sa det blir att handla lite grönt imorgon.





Kommentarer



skrivet 2009-03-29 klockan 18:09:44

åå va kul, bra att resan gick bra med! kram


kristin
skrivet 2009-03-29 klockan 20:01:41

åh! najs!! saknar dig redan här! ha det så bra å lycka till på första dan på jobbet, för visst e det imorrn?? KRAMAR!!


frida
skrivet 2009-03-30 klockan 10:16:50

Kylskåpet - det är som vanligt då. Tur finns det butik i närheten =D

Hur länge e du där nere nu exakt? funtsa om jag sku komma ner å hälsa på. kramar - lycka till på jobbet!


Anonym
skrivet 2009-03-30 klockan 13:02:23

jag börjar jobba pa onsdag, sa far vara lite nervös ännu 2 dagar.

ska vara här minst en manad. sen blir jag lite längre, sa till mitten av maj ungefär.. :)


skrivet 2009-03-30 klockan 15:03:37

Gött, Iki! Vill också emigrera lite.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar