Bye Fritzi

skrivet 2009-05-04 klockan 09:57:31
Frida pa schweitzerhaus i sina nya brillor:)

Nu akte Frida hem till Suomiland. Vi köpte en reseväska, sa hon kunde ta med min vinterjacka, mössa, vantar och ett par jeans som jag inte använder. Sa jag far med mig allt jag shoppat hem sen när det är min tur:)

Fick praktiken förlängd, vilket betyder en manad till i Wien! Vet inte riktigt hur jag ska göra med ex-jobbet, da jag inte börjat med det ännu och vet inte vad jag ska skriva om. Om jag skulle vara superduktig, sa skulle jag fixa det nu den här manaden, men vet inte om jag vill hafsa ihop nagot. Sen igen sa känns det INTE som om det maste vara jättestort, fint och nytänkande. Högskolan Dalarna vill ju saklart detta, men ja, ni som vet var skola, vet hur det är.  Huvudsaken skulle ju vara att fa det gjort och fa ut pappren. Sa ja, ska ta en hard funderare och kolla med lärarna. Känns som om man lika bra kan göra det pa hösten ocksa.

Nu maste jag jobba... har inte skrivit pa kontraktet för den här manaden ännu.. :D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar