fröhliche freitag

skrivet 2009-05-15 klockan 15:26:18
Jess, fredag igen. Man blir bara sa glad. Men jag har en uppgift till peppar/papper hängandes över mig. Borde göra den nu, sa jag kan njuta av veckoslutet, men ja. Ska ju jobba ocksa. Ska kolla hur jag ligger till med det jag hittills gjort. Kommer dock inte ihag vad tjejern heter som gav mig uppgiften, haha.

Ska vara med Miko ikväll, suprise. Undrar om vi ska ga pa bio ikväll. Angels & demons isf. We'll see. Hörde att den var dalig, men den lär ju vara underhallande iaf. Inte sa bra utbud pa filmer pa de engelsksprakiga biograferna. Om jag ska ga och se nagot dubbat pa bio sa far man nog ge mig betalt och det rejält!
Sen blir det säkert öl nagonstans. Maste ju hinna ga till de ställen jag inte varit pa ännu. Puh! Blir intensivt nu när det bara är dryga 3 veckor kvar av min wien vistelse.

Ha en toppen helg!
Kolibrier ritade i illustrator.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar