Helgen hägrar

skrivet 2009-05-08 klockan 15:42:56
Väntar pa att dra hem nu...

Vilken lat vecka pa jobbet det här har varit. Skönt visst, men fy fan va trakigt. Har underhalligt mig själv med att blogga (och givit Nina bloggangest) och kollat in massa grafiska alster. Nice att fa göra det pa jobbtid. Ska inte klaga, även om jag nyss gjorde det litegrann.

Tycker alla bloggare borde sträva till att uppdatera sin blogg EN gang per dag! TACK!

Ikväll efter middagen blir det Wiener Festwochen som börjar idag. Det är nagon gratiskonsert pa Rathausplatz. Tänkte ga dit med Miko. Ska bli nice att tillbringa helgen med honom, da det inte blev sa mycket förra helgen da Frida var pa besök. Hon är ju nummer 1.
Sommar och sol utlovat till helgen, sa det kan ju inte bli bättre. Sen pa söndag kl 16 är det Rapidmatch. Glöm inte att gratulera mamma pa söndag bara. >note to self<

Lämnar er med en läcker all-bran reklam. Looks like someone needs all-bra:D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar