jee, äntligen fredag!

skrivet 2009-05-08 klockan 09:58:11
Jee, det är fredag. Min mage vägrar blir helt aterställd och jag känner mig fortfarande som uppblasbara barbara. Kanske inte skulle ha ätit en mega skal med popcorn igar till ishockeyn. Sverige gick vidare. Finland föll ur. Jobbigt läge minst sagt.

Ikväll ska vi pa wienerschnitzel, jee. Det är en tidig morsdagsmiddag med Jandls. För unga herrarna Jandl hinner ju inte fira sin mor pa söndag da det är Rapid match. Det är mot värsta konkurrenten Salzburg. De som blev uppköpta av redbull. Därför dricker inte unga herrarna Jandl redbull na mer:)
Dessutom har Salzburgspelaren Janko möjlighet att sla malrekord i ar. Isf skulle han ta rekordet fran Rapidguden Krankl. Det skulle nog vara för mycket för Rapidfansen. Inte bara bli andra i ligan utan ocksa bli av med det här rekordet!

Det är hart liv att vara Rapid-fani. Man far inte gilla lila, da det andra wienlaget har detta som föreningsfärg. Jag sitter med en lila penna vid mitt skrivbord:) Och absolut inte bära kläder med detta färgval. 10% av min medtagna garderob bestar av lila klädesplagg:)
Sen sa far man inte dricka redbull da som sagt. Var ju dock tvungen att prova pa den nya redbullcolan. Men blir burn i energidryckesval i Philles sällskap. Detta är de regler som närmast paverkat mig. Sen finns det hur manga oskrivna regler som helst utöver detta. Kanske det vore en intressant studie.

Nu ska jag de facto jobba lite! Enjoy your friday guys!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar