Kejsarens gamla jaktmarker

skrivet 2009-05-20 klockan 16:03:24
Igar när jag var pa löprundan i Lainzer Tiergarten sag jag först ett vildsvin som inte märkte mig förräns pa 2m avstand och sen fick brattom in i skogen. Har sett fler vildsvin innan, men inte varit sa pass nära.

Sen i slutet av rundan far jag se 14-16 vildsvin, de flesta kultingar. Sa söta dom var. Stod blixtstilla och glodde pa paraden. Sen blev jag halft omringad da ett vildsvin kom över pa andra sidan gangen medan alla andra var pa andra sidan. Sen börja det största vildsvinet grymta.

Eh, da blev jag lite skraj. Phille hade berättat att om de har kids sa ska man vara försiktig för da kan de attackera för att försvara de sma. Iiih. Sa jag börja smyga lite frammat tills kusten var fri och sprang snabbt till säkerhet.

Det är rena rama vildmarkerna här i Kejsarens gamla jaktmarker. Sag förra gangen jag sprang en sandärn bock med horn som är rundade vid öronen. Väldigt stilig var den.

Jättesöta var dom sma randiga vildsvinskultingarna.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar