Thanks for having me

skrivet 2009-05-29 klockan 09:57:17
Sista dagen pa praktiken. Jag köpte lite chokladkaka till mina kolleger. Shit vad 2 manader har gatt fort! Ska inte glömma att fraga efter arbetsintyg. Sen maste jag lägga men massa grejer pa servern som kanske dom behöver och radera femhundraelva filer som jag lyckats skapa.

Jag tycker det har gatt bra, men jag kunde ha varit ännu aktivare och förstass pratat tyska. Vet inte om jag dryftat ett enda ord, ehhe. Men i onsdags prata jag lite iaf. Den här österrikiska dialekten är lite knepig. Pa tysk tv fattar man ju hur mycket som helst, men här sitter man mest som ett fanigt fragetecken.

Idag är det fredag, wihuu!
Ser ut att bli en panghelg hemma i Finland. Njut av vädret vänner! Och grattis till dem som blir klara med skolan!
Och svenskar, se till att boka dejt med mig mellan 10-14 juni.

Kommentarer



skrivet 2009-05-29 klockan 10:27:25

Visst skulle du komma hem den 9e? el e det den 10e? jag o kristin tycker att du ska stanna en natt i sthlm innan du åker vidare till blge och dricka lite vin!!!


ika
skrivet 2009-05-29 klockan 10:42:34

jo, kommer hem 9de pa kvällen. Tack för inbjudan, ska fundera pa det.


kristin
skrivet 2009-06-01 klockan 08:01:39

tjing!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar