happy

skrivet 2009-05-28 klockan 09:49:21
Är fantastiskt tillfredsställd med min tillvaro just nu. Fick lön igar. Alltid nice med lite pengar pa fickan. Gardagen var produktiv och initsiativrik pa jobbet. Kvällen spenderades med la familia Jandl Bande, Kathi, Robert och Miko pa Jetzt där vi sag champions league finalen. Det var trangt, varmt och mysigt. Messi gjorde ett saa snyggt mal med huvudet(!). Barca vann storstilat. En-tva-tre öl slank ner och stämningen var pa topp. Blev inte sa mycket snack mellan Jandl x2 och Miko men verkar lovande iaf. Det glädjer mig.

Solen skiner. Och fastän jag ser ut som en dalig kopia av Queen Amidal i Star wars med symetriska placerade finnar pa kinderna sa är jag glad.
Phille väckte mig i morse och sen lag han i sängen och pratade med sig själv, iaf sag det ut sa och jag fundera om jag inte alls vaknat utan sag världen utifran och vissa människor var osynliga.

Bra morgon. Inget morgonmal har man fatt i sig heller, för vi har ingen mat i kylskapet, bara sprit, muhaha. Igar kockade jag ihop 10 fiskpinnar när vi kommit hem, sa nu är frysen tom ocksa. Eländigt.

Ikväll ska vi till Flo pa visit. Har inte varit till hans kämppä ännu, sa det är sa dags nu.

Ha en bra dag och läs det suveräna inlägget av Peppe pa x3m:s sex&sant blogg.
http://www.yle.fi/extrem/x3m/sexosant/blogginlagg.php?id=23882

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar