16:15

skrivet 2009-05-11 klockan 16:15:54
Christer i P3 pa sveriges radio är det bästa programmet ever. Lyssnar pa det varje dag. Nyss var det tävlingen labyrinten och fragor som; finns det fler äggstockar i danmark än penisar i sverige? förekommer ordet "dance" fler ganger i whitney huostons lat "I wanna dance with somebody" än vad det finns landskap i sverige? Haha. Sa sjuka fragor. Mycket underhallande. Finns som webbradio, sa vem som helst kan lyssna pa det var som helst. Tips!

För er som missat 2009 Mercer Quality of Living Survey.
Helsingfors ligger pa 30de plats.Stockholm 20de. Köpenhamn 11te.

Wien är faktiskt en nice stad. Finns massa grönomraden och ett stort utbud när det gäller nöje, shopping och aktiviteter. Har man bara en bra bostad pa ett vettigt avstand fran stan och ett välbetalt jobb sa tror jag man skulle trivas hur bra som helst. Sa alla ni som inte varit här rekommenderar jag att aka till pa nästa semester!

Da gäller det att lära sig tyska da! :D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar