Blir upprörd

skrivet 2009-05-14 klockan 10:32:53
God morgon torsdag. Sitter här och blir upprörd. Främst för att göken Oinonen fran sannfinländarna är helt otrolig. Först hoppade han pa Astrid Thors med en 70 ar gammal text om att finlandssvenskarna var rasistiska mot karelarna. Nu har han uttalat sig igen, lat mig citera HBL "I debatten om homosexuella pars rätt till adoption inom familjen undrade Oinonen om det också ska bli möjligt att gifta sig med sin hund."

Nej herregud!!!  Blir mörkrädd och svär $%&§/&$()&?ß.

Jag skäms över det faktum att Finland är sa "efter" i alla dessa fragor.

Sen blir jag ocksa lite trött pa alla Hangöbor som inte vill dela med sig av sin natur. Fallskärmshopparna stör och Kitesurfarna har blivit avstängda och det finns inte plats för alla. Hangö skulle kunna utvecklas till världens active-sport ställe med massa folk som behöver övernattning, mat och service. Skulle ju vara ascoolt med ett ställe som strandbar Herrmann med härliga beats fran en DJ och solstolar med en massa folk med sportig laidback livsstil. Daligt Hangö!

Apprapa Hangö. Litet intressant ocksa att Sportia i Hangö marknadsförs med inte 1 utan 2 bilder av kyrkan i stan!? What finns det inte nagot bättre att representera Hangö med? Man undrar...

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar