jossegubb

skrivet 2009-05-07 klockan 14:04:29
Sitter och äter italienska jordgubbar. Yum. De österrikiska har varit bäst hittills, de spanska har varit uslast. Men bästast är ju ända de finska. Speciellt de fran Bassa.

Har fortfarande ont i magen. Det är som ett tryck uppe pa magen och den är helt spänd. Antagligen mina stackars tarmar som funderar var jag ater här nere. Ska iaf ut och springa idag, sa far vi hoppas det blir bättre.

Fundrar när jag ska dra hemmat. Finns nu billiga biljetter redan 28 eller 30 maj. Hade tänkt mig i början av juni annars. Vore trevligt att gratulera de nya studenterna (Linnéa, Elin och HannaP) fredagen 5 juni, men vill ju samtidigt vara här sa länge det gar pga en viss underbar kille. Han fyller dessutom 8 juni.

Exjobbs presentationerna är den 2 juni och oppositionsseminarier 3,5 och 9 juni. Ska jag vara effektiv eller njuta av livet. Om jag skulle vara effektiv sa skulle jag fixa ex-jobbet nu och aka hem 30de, redovisa 2dra och flytta hem till Finland innan midsommar. Samtidigt vill jag ju ha kvällarna fria till trevligheter här i den Österrikiska huvudstaden.

Skulle sa himla gärna göra ett x-jobb som jag verkligen brinner för och som jag lägger ner natt och dag pa. OCH jag skulle vilja göra nagot konkret. Ni vet inte bara flumma ihop lite text och komplettera med teori som passar in. Aterstar att se vad det skulle kunna vara.

Kommentarer



Linnéa :D
skrivet 2009-05-07 klockan 15:41:58

Det är till och med den 5 juni vi tar studenten :) så det är bäst du är hemma då!! hihi! Jag måste få veta det där du och jag pratade om på facebook!! (newguy) ;) miss you <3


ika
skrivet 2009-05-07 klockan 16:11:48

kolla mejlen Linnéa;)

saknar dig med ♥



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar