Namn.

skrivet 2009-11-20 klockan 08:53:02
Coola namn eller vad sägs om Darling & La Vonne. Dessa hittade jag i dagens Västis. Linn hade sett Stanley i någon dödsannons där uppe i Osterbotnia. Det låter också himla coolt, STANLEY.

Man skulle ju nästan bara vilja skaffa barn för att få ge dem coola namn. (okej, jag vet att jag nyss har missbrukat ordet coolt, men wth. det är bara ett så himla bra ord.)

Jag har ju såklart en liten lista på pojk- och flicknamn, men den tänker jag inte avslöja. Vill ju inte ge er dem. Jag har varit ett lyckligt barn som haft ett unikt namn minst +4 år & -4 år till nästa Marika här i Karis.

Kommentarer



skrivet 2009-11-20 klockan 13:07:58

Synkkä bara att Matheo och Stanley klingar fult ihop!


ika
skrivet 2009-11-23 klockan 13:29:53

Jo, det var ingen höjdare. Synd!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar