Det där med att sjunga.

skrivet 2009-10-17 klockan 14:40:30

Idag ska vi ha singstar på förfesten hos julia. Det tycker jag är skitroligt. Det enda problemet är att jag är tondöv och det låter för j-vligt när jag sjunger. Så vi får se hur många låtar jag får sjunga innan de andra tycker att det här med singstar var en dålig idé. :D

 

Faktum är att jag har förutom karaoke också sjungit live! Det ni!

 

Jag och Kristin vann nokia48hmission i vintras och fick åka upp till Kittelfjäll. The mission bestod av heliski (som inte blev av) och solonummer på after-skin. Så ja, det vara bara att kasta i sig lite alkohol och gå upp på scenen.

PS. Kan hända att Kristin kan sjunga, men tycker det är mest jag som hörs:)

Kommentarer



kaj
skrivet 2009-10-18 klockan 19:22:48

hahaha OMG! ;)


kristin
skrivet 2009-10-21 klockan 10:03:46

hehehehe, är tur att ljudupptagningen är så kass :D

så jävla kul att publiken ser ut att gilla det!! Måste vara att vi hade sådan bra scen-närvaro eller hur? ;)


ika
skrivet 2009-10-21 klockan 11:23:13

JAAAA! :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar