Dit for den dagen.

skrivet 2009-10-20 klockan 23:11:38
Jag har jobbat kväll idag. Dit far nog hela dagen då man börjar 14 och kommer hem efter 22:30. Det var mycket folk igång, så tiden gick jättefort.
Imorgon borde jag fixa nytt skattekort och skulle ju passa bra att fara och simma samtidigt eftersom man måste till Ekenäs.

Fick 3 turer på nästa jobblista, men tror det blir lite fler, så det är bra! Har ju bara skulder:D

Min nya macbook pro är på väg. Dan skickade den idag från England! Wihuuu! Gissa om jag väntar likt ett barn på julafton. Yay! Då blir det att göra ex-jobb 5000!

Och snart får jag åka ner till Österrike! Bara 12 dagar kvar!

Kommentarer



Kristin
skrivet 2009-10-21 klockan 10:09:56

Hej babe! Vad roligt, hur länge är du nere denna gång? hemskt ledsen att jag inte tycks få ändan ur å komma över östersjön.. i wanna see you. vi måste skypa snart! kramar


ika
skrivet 2009-10-21 klockan 11:22:41

Jag är 2-10 november. Ja, vi får styra upp en skype session, men helst skulle jag ju vilja att du åker båt över till lilla mig!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar