Helgin.

skrivet 2009-10-08 klockan 09:04:30
ser bra ut...

Fredag ska jag till Åbo och köpa biljett eller, ja tror jag ska nakkittaa storebror, då kön börjar 7:30. Sen träningar på kvällen. Älska handboll. Sen blir det Idol-kväll hos Sundström-Julin. Yay!

På lördag ska jag vara hundvakt, sen är det massa handboll i Sisu-arena. Herrmatch 16:00 och dammatch 18:15. Sen ska vi på bio med Julia på kvällen. Filmen blir såklart "Flickan som lekte med elden". Yay! Kanske en öl eller två på Serendipity efter det;)

Sen ser det ut som om det skulle bli jobb på söndag. Om inte så träningar där mitt på dagen.

Har jag sagt att jag älskar handboll? Jag var så i esse i går på träningarna. Hade säkert ett mega grin på fejset, men vad kan man göra när man tycker det är så förbannat roligt!? OCH mina knän håller och är bara lite sjuka. Helt osjuka är de ju aldrig, men när de är så lite onda som de varit nu, då skulle ni också vara superglada!

Kommentarer



skrivet 2009-10-08 klockan 21:14:22

Jag försöker alltid vara snäll. :D



Men jag satt faktiskt en länk till din blogg i min. :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar