Misery.

skrivet 2009-10-02 klockan 08:03:08
OK, har någon en firewirekabel till mac och vet någon ett billigt externminne jag kan köpa.

Sen gäller det att fixa service och förhoppningsvis kunna köpa en ny dator. Tänkte om min rika barmhärtiga storebror vill låna pengar åt mig.
Kan köpa mac i Finland på studentpris via lillebror Frey eftersom det blir så krångligt från Sverige och med min studentstatus. Så då blir frågan att kanske jag borde satsa på en macbook pro och då 15". Synd att 17" går upp över 2300 euro (Helst hade jag velat ha en iMac men när jag flyger och far, så är det inte så smart med en stationär.)

En annan idé är om jag adopterar Ninas gamla powerbook G4 då hon ska köpa en iMac, men det är mer en tillfällig lösning. Dock lite mer ekonomisk fram till det att jag fått jobb.

Kommentarer



skrivet 2009-10-02 klockan 11:55:45

Jag har inte en Notebook, jag har en Powerbook, G4:)


ika
skrivet 2009-10-02 klockan 13:03:52

jag satt å klura så länge på vad den hette:D Du vet jag är lite senil.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar