Pipi.

skrivet 2009-10-01 klockan 08:04:17
Buää, det är synd om mig. Först fick jag inte sömn, sen sov jag som en kratta hela korta natten. Steg upp ett varv vid 3 för att jag var törstig och popsa i mig alvedon för hade ont lite varstans i kroppen. (Då har jag inte gjort nåt fysiskt sen måndagen). Jag är nog lite sjuk. Fn.

Ska iaf till banken idag vid 10 för att skriva på ett gåvobrev så mamma får mina (sina) aktia aktier. Undrar hur mycket de täcks ta betalt för det och undrar var gränsen går för att jag ska stiga upp och säga -No e d höjden! :D

Sen måste jag varve till ekenäs och lämna in bibbaböcker och kanske låna en eller två. De har lite bättre utbud där än i Karis när det gäller teoriböcker pga axxell.

Sen ska jag hänga med Rockie på Köpmansgatan. Nån som vill göra mig sällskap?

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar