Sängen lockar stenhårt.

skrivet 2009-10-11 klockan 21:19:58
Nu e man kanska färdig. Jobbade 9h idag 11-20. Det var full rulle hela dagen, så tiden gick jättefort. Det har dessutom gått skitbra att jobba. Det går på rutin, helst sjukt att man kan hoppa in sådär lätt efter över 1 år. Det är så i ryggmärgen, haha.

Vissa stammisar blev glada, andra märkte inte ens att jag skulle ha varit borta. Nätt schack. Jag har jobbat med Anneli och Anne och det har gått hur smidigt som helst. Det gör att jag är jättenöjd över att jobba igen. Känns bra och känns inte jobbigt, men vi vet ju alla att shell inte gör bra i längden, men nu och då funkar!

Mammas bil gick sönder idag. Den blev i Bjärnå någonstans. Kiva. Hon fick sen skjuts av min morbror Rabbe.

Igår var jag först på jobb sen hastit hem och duscha för att sen åka och se på dammatch mot Sparta. Det blev vinst, yay! Hann inte se matchen till slut då jag sen skulle på bio: flickan som lekte med elden. Inte alls lika bra som första filmen, men Noomi Rapace är sjukt bra som Lisbeth Salander.

Sen for jag och Julia till Serendi. Vi fick skjuts av Rogge i hans tuffa cadillac från 60-talet :D I Serendi var hela patrasket (inkl Elisa och Tiina) så det var nice!

Sen gick vi hem redan innan tolv. Jag hängde ännu lite med Julia hos henne och snacka lite. Julia är seriöst det bästa som kunnat hända mig här i Karis. Vi har roligt ihop och diskuterar allt mellan himmel och jord. Mycket givande. Tack Julia att du finns i mitt liv! :D Haha, låter kristligt, men det är sant.

Kommentarer



Julia
skrivet 2009-10-12 klockan 14:50:22

Med risk att låta larvig måste jag säga: Tack för att du finns i mitt liv, tillbaks bara! =)Uppskattar ditt sällskap JÄTTE mycket!


ika
skrivet 2009-10-12 klockan 18:10:29

Jee:D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar