Seg måndag.

skrivet 2009-10-19 klockan 17:42:36
Anna ringde just. fick kvällstur på shellen imorgon och det ser ut som om det blir jobb några dagar till i veckan. Får se vilka turer det handlar om. Ska inte glömma att ta bort nagellacket som jag satte på i lördags. (Man får inte ha det på jobbet) Ett fint lila hade jag, men det var inte så många (=0) som märkte det, haha. Men huvudsaken är att man själv känner sig fin:)

Annars har jag inte gjort fasligt mycket idag. Sov som sagt skitlänge imorse och har gjort lite hemsysslor så som tvättat en diskmaskin och en tvättmaskin, samt dammsugit lite. Chatta lite med Miko också.

Måndagarna är alltid lite sega på något sätt oavsett helgens händelser och om man har jobb eller inte.

Kastade in lite nya länkar här på bloggen. Kolla gärna in Denisas, Jennys och Lindas bloggar. Har ni någon till länk som jag borde ha i min lilla lista så skriv en kommentar.

Kommentarer



skrivet 2009-10-19 klockan 19:03:18

Ja, det är klart det är okej:)


skrivet 2009-10-19 klockan 20:10:05

Ja, men vad kul att du lägger till mig.

Tror jag också ska uppdatera min lista på de bloggar jag läser, så då blir det att lägga till din blogg!


skrivet 2009-10-19 klockan 23:21:21

Ja, alltså han har ju inte uppträtt på tre år.. Lite nervöst verkar ju det =) men åhh grymt gulligt av dig! =)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar