2day

skrivet 2009-09-09 klockan 16:05:49

Idag har jag lyssnat till två oppositioner. Det känns som om nivån inte är extremt hög när det gäller teori i ex-jobbet, så det är skönt. Malin blev rätt så sågad idag. Det var lite hemskt. Och sen var det roligt när Helena oroligt fråga Johny ifall om hon hatar henne nu när hon gett sin sakliga kritik på johnys rapport. Haha. Så svenskt!

 

Sen ringde jag vikingline och fråga om jag kunde ändra min bokning till på fredag ist och det gick bra. Så jag får vara här en dag till. Jee. Frågade såklart mamma först om jag fick bli en dag till :D

 

Hämtade mina grejer hos Kaj idag och gav henne lite godis som tack.

 

Sen blir det att hänga på BHK träningen i Maserhallen 18:30-20.

Ska träffa Johan i något skede också. Och Cami troligtvis imorgon.

Och idol har börjat på tv4.

 

Igår blev jag bjuden på pizza och så såg vi en chick-flick. Mysigt värre:)

 

såhär ser jag ut idag och Extra delight var goda.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar