blame the snooze.

skrivet 2009-09-08 klockan 19:08:58
Damn, försov mig imorse. Blame the snooze liksom. Anyway, så missade jag en presentation så det var inte så farligt. Såg de tre andra och det var givande. Ska kolla in ett par opponeringar imorgon också, så har jag en bra grund att stå på.

Hade möte med Gustav också och det var bra. Han fattade inte riktigt min idé med att använda bloggverktyg till att uppdatera hemsidor för ensamföretagare. Ska göra en skiss och förklara mig på ett par A4, så ska han vidareförmedla och få det godkänt av någon som kan mer om internetmarknadsföring.

Lunchade med Johny och Kaj. Trevligt värre. Kul att hänga lite på skolan också. Hehe, antar att det är en kortvarig känsla:)

Nu blev jag bjuden på pizza, nam!

Kanske man stannar en dag till. :D :D :D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar