De senaste dagarna.

skrivet 2009-09-07 klockan 12:52:23

Sitter på skolan, med två kineser, lyssnar på motorsågar. De bygger om fortfarande. Caféet är klart iaf, så det är nice. Här är en massa studerande. Har aldrig sett så många på skolan.

 

Jag ska gå och lyssna på presentationerna och oppositionerna av ex-jobb imorgon och på onsdag, sen åker jag hem igen. Ska försöka styra upp mitt eget ex-jobb också. Blir ju lättare när man har lärarna tillhands.

 

Det var ett bra beslut att komma redan till helgen till Borlänge. Var jättekul att hänga med BHK tjejerna i deras egna cup. Tyvärr så förlora de alla matcherna, men lagen de mötte är också från högre serier. Skara vann hela turneringen och Hellton blev tvåa. Kul att hänga med handbollsnörden Helena, för då blev det att se på både placeringsmatcher och finalen. Man blev ju inte mindre sugen på att spela och träna själv. Jag älskar fn handboll. Synd att man inte håller ihop.

 

Många var nyfikna på vad jag sysslar med och undrar om jag inte ska komma tillbaka:D Tror nog jag lämnat ett litet avtryck iaf.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar